Malo smo se ulijenili nakon škole?

109Malo smo se ulijenili nakon škole...To vi samo mislite! Pročitajte dalje i saznajte što su sve Alpinisti radili ovog ljeta.

Nakon ispita krajem 5 miseca točnije od 30 -31.05. išli smo na dva dana na Dabarske kukove. Leo, Bocko, Antonio, Igor i Tea, četiri muškića i voditeljica škole. Pa to će biti superiška.

Da ne duljimo (jel za ovo bi triba posebni izvještaj, a to ćete dočekati).

Leo i Tea su popeli po redu La figlia del Capitano (Kapitanova Kći), 5c, 185m i Atweibersommer ,5c, 120m (Bablje lito- pošto je to ionako bio i početak a i kraj onakvog ljeta kakvog svi želite ;) ).

Bocko, Anotnio i Igor su penjali prvi dan Singing in the rain, zadnju dužinu tog smjera su skroz falili (5b) a ušli su u zadnje dvije attraversa (6b,4c) :D Bocko je popea taj 6b  . . . a sljedeći dan su penjali Kapetanovu kći. Subotu navečer su se Igor, Tea i Leo prošetali do vrha Bačić kuka planinarskim putem i tamo čekali zalazak sunca. Bilo je prehladno pa smo pobigli prije njega.

102

103

U 6. misecu.

Leo i Tea su posjetili Komornjak iznad Omiša. Pp odvratno vrućem vremenu popeli smo Dr.Mago V-IV, 120m. Predivan detalj, ulaz malko krušljiv. Super za vježbanje zabijanje klinova i stavljanje frendića. Pri izlazu je Leo napravio malu varijantu i produžio naš ostanak na suncu još za po ure, al oprostit ćemo mu. U smjer smo uzeli 2 litre vode koje smo popili do prije detalja(u prvih 80m), tako da kad smo došli do auta smo popili još 6 litara vode. Bilo je prevruće za fotić pa su one divne face iznemoglosti ostale neregistrirane.

Ana i Tea su krenule u Velježničar,IV+/II-III, 110m  u Komornjaku, 24.6.  Već dugo vrimena razmišljale smo o tom smjeru jer je na drugoj strani Komornjaka koja je uvik u sjeni. Moš mislit. Došle smo ujutro i onda shvatile da je tamo ujutro sunce... Tea je povela prvu jaaaaako krušljivu dužinu prečnicu. Ana je ko druga odvalila neku gromadu. Nakon 2 pokušaja ulaska u drugu dužinu (Tea nije mogla stavit niti jedno normalno osiguranje), odlučile smo se spustiti i to je bila super odluka. Kad smo se spustile i ušle u auto počela je kiša koja nije stala cilo popodne ;)

108

107

Ana i Igor su jedno vruće subotnje popodne proveli u Kozjaku. Uru i po probijali su se kroz granje i šikaru do Školskog smjera, II, 130m. Smjer su majstorski rješili u manje od uru vrimena. A za silazak su potrošili još uru vrimena. Ko pravi Dalmatinci odbili su prijevoz na motoru do auta, te su tako vrućim makadamom odhodali uz pogled na Split.

100

101

Tea je preko ljeta bila par puta u Sloveniji. S kolegom iz Slovenije, Alešom popela je Zahodnu smer,

IV-III,  350m u Maloj Rinki (Kamniške Alpe). Smjer je fenomenalan. Ima dovoljno klinova već zabijenih samo ih treba pronaći. Gornji dio treba popesti u malo više dužina inače je trenje grozno. Spust je bio po relativno neugodnom Turskom žlebu.

Ostale dane je padala ili barem paduckala kiša tako da smo samo hodali.

U drugom navratu sam s prijateljem iz Zagreba popela Kamnišku poč, IV,250m  u Nad šitom glava (pokraj Male Mojstrovke). Stijena je jako puna klinova tako da zapravo nismo ni znali neko vrijeme jesmo li u varijanti, nekom drugom smjeru ili u našem. Detaljni kamin je preeeedivan i pruža predivno kaminsko penjanje i ima dovoljno međuosiguranja. Nakon kamina nismo znali gdje se nastavlja smjer pa smo slijedili Slovence u smjer (Tandara-Mandara) koji se križa s našim. Dvije liiiipe dužine do grebena. Izlazna dužina smjera do kraja stine je veeeeoma krušljiva ali da se ;). Predivan dan i preporuka.

104

105

Do kraja lita popela sam se planinarski na Ojstricu, Planjavu i Kamniški vrh. Probala sam s prijateljima i do Jalovca, ali nismo ponijeli cepine a prelazak snijega je bio škakljiv pa smo odustali.

106

Brojne Omiše i Marjane nećemo ni nabrojavati.

Završava još jedno lito Mosoraških alpinista. Sad počinje jesen koja bi po planovima koji su se jučer skovali na Matejuški mogla biti produktivna. Samo da vrime malo posluži.

Ovo je samo kratki pregled lita da ne mislite da smo se ulIjenili. ;)